Košarica

Pitanja i odgovori

Kako mogu naručiti cvijeće?

Cvijeće je moguće naručiti putem naše internet trgovine.

Zaprimanje narudžbe.

Narudžbe i uplate zaprimamo do 12h, želite li dostavu za sljedeći radni dan do 20h. Ukoliko zaprimimo narudžbu i uplatu poslije 12h, nismo u mogućnosti dostaviti sljedeći dan nego za dva dana ili 48h. Također, nismo u mogućnoti dostaviti u određeni sat jer buket šaljemo GLS-om i vozač samostalno bira vrijeme od 8 do 20h.

Da li radite nedjeljom?

Ne, ukoliko drugačije nije jasno naznačeno

Koji su mogući naćini plaćanja?

Moguće je platiti internet bankarstvom, tj. Općom uplatnicom, pouzećem i putem PayPal-a svim kreditnim i debitnim karticama.

Podaci za plaćanje internet bankarstvom / općom uplatnicom:

PLATITELJ: Vaše ime i prezime
PRIMATELJ: DONUM d.o.o., Trg kralja Petra Svačića 2a, 47000 Karlovac
IBAN: HR882484008113506492
MODEL: ostaviti prazno
POZIV NA BROJ PRIMATELJA: 2019
OPIS PLAĆANJA: Broj Vaše narudžbe

Uplatu je moguće izvršiti u bilo kojoj banci, pošti, FINI ili Internet bankarstvom.

Za uplate iz inozemstva: naša poslovna banka je RAIFFEISENBANK AUSTRIA d.d., SWIFT adresa banke: RZBHHR2X

Da li se dostava naplaćuje?

Dostava je besplatna.

Dostavljate li izvan Hrvatske?

Dostavljamo isključivo na području Hrvatske.

Živim izvan Hrvatske, mogu li naručiti dostavu nekome u Hrvatskoj?

Da, narudžbu možete izvršiti iz bilo kojeg mjesta na svijetu.

Koliko ranije mogu napraviti narudžbu?

Najviše 45 dana prije termina dostave.

Mogu li odrediti točan termin dostave?

Možete odrediti točan dan dostave, ali nismo u mogućnosti dostaviti u određeni sat jer proizvode šaljemo GLS-om i vozač samostalno bira vrijeme dostave.

Dostavljate li cvijeće u bolnice?

Da, dostavljamo uz pripadajuće informacije – puni naziv bolnice, adresa, broj sobe, naziv odjela te kome je dostava namijenjena. Ukoliko nije moguće doći do primatelja cvijeće se predaje službenoj osobi.

Dostavljate li vijence/grobne aranžmane na groblja (za pogreb)?

Da, ali trenutno samo na području Karlovačke županije. Narudžba mora biti zaprimljena najmanje dan ranije. Podatke o ispraćaju upisujete u polja Primatelja. Sve detalje o ispraćaju možete navesti i u polje „Napomena“.

Mogu li uz cvijeće dostaviti i poruku?

Da, ukoliko ste u obrascu narudžbe, u polje „Napomena“ upisali tekst poruke / čestitke.

Mogu li cvijeće poslati anonimno?

Da, ukoliko ne ostavite poruku i potpis u polje „Napomena“ dostava će biti anonimna.

Mogu li naručiti buket / aranžman kojeg nema na Vašoj stranici?

Možete, kontaktirajte nas telefonski , putem maila ili naše facebook stranice i pokušati ćemo udovoljiti Vašim željama.

Hoće li naručeno cvijeće u potpunosti odgovarati prikazanom na slici?

S obzirom da nabava svježeg cvijeća ovisi o sezoni i trenutnoj ponudi na tržištu, postoji mogućnost da se isporučeni aranžman razlikuje od aranžmana sa fotografije. Ukoliko je neka vrsta cvijeća nedostupna u vrijeme narudžbe, zamijeniti ćemo ga najsličnijim, jednake kvalitete i cijene.

Kako znam da je dostava isporučena?

Možete nas uvijek kontaktirati. Ukoliko dostava nije uspješna mi Vas kontaktiramo

 

X